Royal Black
Say something here.
*replace this with your text *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Bad mood -.-'
Selasa, 14 Februari 2012 | 7:39 PTG | 0 comments
Asalamualaikum  . . hi guys :) okay hari nyh aku badmood yang teramat sangat -.-' semua sebap kau Azan. tadi leklok jeaa kita text kan tapi kau spoilt kan mood aku . sebap ap ? kau tetibe cakap y kau ta bole jadi lelaki yang aku na kan selame nyh . kau ingat aku pikir ke semua too . tak pon doh -.-'  tapi kau tetibe timbul kan hal nyh . kau cakap kau ta bole na jadi tinggi , putih nd kurus . okay aku ta pandang kau dari paras rupaa dol . kita daa couple setahun , tapi aku tade pon ungkit pasal too semua . kalau aku pikir kan too semua dari dulo aku ta terima kau . tapi kau tolong larr paham aku -.-' aku ta suka kau ungkit pasal hal nyh sebap aku bukan yang macam too . now sebap hal yang kecik too kite gadoh kan ? kite ta text sebap aku tension gilaa kau cakap macam too . satu jea aku mintak dari kau tolong lar paham aku . aku ta pandang kau dari paras rupa . kau pendek ke , gemok ke , hitam ke . . . aku tetap terima kau dol -.-' pleasee aku harapkan too jea dari kau . 


Old things | New things