Royal Black
Say something here.
*replace this with your text *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Demam :/
Selasa, 28 Februari 2012 | 11:02 PG | 0 comments
Hi awak :) walaupon ta sehat aku masih mampu tersenyum . kay macam mne hari nyh ? ad baik ka ? 25 Feb hari too baru lepas kenduri . Alhamdulilah berjalan dengan lancar . then lepas habis kenduri too aku demam :/ Firstly batuk-II , kay aku bole tahan lagi . Second saked tekak then aku telan Strepsils . masih ta baik :( Then malam tadi hidung aku tersumbat :3 terseksanya lahai nak tidoo >< malam tadi mak suroh ak tido awal sebap ta sehat kan . kay memang ta cukop tidor , asyik bangon then cari aer . sebap tekak aku saked >< then pagi niyh aku bangon awal sebab batok-II jeaa . kay sabar :) then oncall dengan MA . kejot dea pepagi , sorry babe terpakse kejot kau pepagi . kay ngadu kat MA yang aku demam :/ kau suroh aku pegi mandi kan . kay aku ikot cakap kau ;) baik kan aku walaupin malas na bangon time too . kay siap mandi semua aku pegi carik mak . then ngadu at mak aku demam nd mintak mak Panadol . mak marah sebap perot aku kosong pas too na makan Panadol . kay telan jeaa >< aku daa ta tahan . mak bagi MC tolong mak masak hari nyh sebap aku demam , kay aku rehat nd unline jeaa :/ 

Credit to MA : sorry awok malam tadi ta dapat teman kau texting lelame sebap aku daa kena tidor awal . kesian kau kan pepagi daa kena kejot dgn aku . sabar kay yang :D aku ta sehat , nanti aku daa sehat kita texting lelame kay . thanks babe caring pasal aku . aku appreciate gilaaaa xD Last word Iloveyou until died .


Old things | New things