Royal Black
Say something here.
*replace this with your text *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Muhamad Azan bin Masfar
Ahad, 12 Februari 2012 | 1:02 PG | 0 comments
Asalamualaikum , hi buddys . fuhhhh lame ta blogging :3 now na update pasal Tittle yang kat atas too . sapa dea ? ade lhaaa . hihi :P act aku rindu kau dol , daa lame kan aku ta jumpe kau . last kita jumpa kau datang rumaa aku bawak present Tom's Shoes untuk aku . thankyou awak ^^ kita jumpe kejap jeaa kan time too sebap aku yang halau kau balik tapi kau tak balik pon kan kau still stay dengan Dede nd Monyet kan . lepak lhaa sampai puas . then kau text aku cakap na balik , okay aku tunggu kau sampai rumaa . lepas too kau keluar pegi bengkel kan lepaklepak dengan membe kau . tak text aku .aku paham -.-' then kau text aku cakap na balek na siapsiap na pegi JPO katanya . pegi lhaaa . aku bagi jugak walaupon ta sukaa kan kau pegi . then tengahari cengitu kau kata kau daa gerak text nanti sebap kau na drive . sorry aku ta tunggu kau text aku sebap time too aku ngantok gila babeng :D then aku sedar kau text cakap daa sampai , time too seriously aku badmood na marah kau jeaaa . kitaa teros ta text . kau daa puas jalan dengan Dot nd Ika baru na text aku cakap on the way balik . jyeah kau samapi rumaa pukol 5 lebih kan . time too aku teros okay sebap kau balek awal ;) terimakasih sebap paham aku . last word untuk kau I Love You Badly :3


| New things