Royal Black
Say something here.
*replace this with your text *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Waiting next month .
Isnin, 20 Februari 2012 | 1:26 PG | 0 comments
Asalamualaikum , hi readers ;) how are you today ?okay right . kay now daa bulan Februari kan . next month bulan March kankan ? jyeahh next month buad kan aku risau yang teramat . kay sebap ap ? next month bufday Azan nd also keputusan SPM keluar . kay aku nervous lar awok -.-' kay bufday Azan aku ta tahu daa na bagi ap , kay pening . tapi aku cuba bagi dea something yang dea takan lupa . Insyaallah :) kay perkara yang aku paling risau pasal result too . kay aku dengar orang cakap 22 March keluar . Ya Allah cepat benar masa berlalu .. aku just dapat bertawakal jeaa . now daa start ayah aku asik tanye bila result keluar , bila result keluar , bila result keluar . kay aku daa naik malas na jawab . bila ayah aku tanya nanti ada jea yang tolong jawab kan . mak aku lettew ;) naseb baik mak paham aku daa penat jawab jea . hihihi :D if andak balik mesti dea tanye bila result keluar diek ? kay tension lagi --' then dea bole cakap nanti 22 March too dea na cuti nd ikot aku hamik result . gila ke ap kau >< lagi larr aku nervous nok . semua dudok ruma diam2 nd tunggu jeaa aku balik .cewahhh ;P nanti bila aku daa sampai ruma semua tengok muka aku tau , kalau happy too okay larr kan tapi kalau sebaliknyaa kau pon paham2 jea laa . aku daa buad aku kena lar terima . Insyaallah everything is okay <3 wahai keputusan aku tunggu kau 22 March nyh tau . aku harap kau datang dengan penuh rasa bangga bawak keputusan aku too . kay kauorang daa bace kan entry aku ny ? Doakan laa kejayaan aku . amin :) Last word I want my parents proud of me . 


Old things | New things