Royal Black
Say something here.
*replace this with your text *
Tagboard code here



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
Zameer Amer
Isnin, 13 Februari 2012 | 12:36 PTG | 0 comments
hey readers ! macam mane hari nyh , okay ? sihat ? nampak ta Tittle too . jyeah Zameer Amer kankan ? dea adik angkat aku tapi kiteorg daa lame lost contact sebap num dea hilang -.-' . mase aku na spm last year deaa Inbox aku then dea cakap cengini 

Amer  : assalamualaikum.akak good luck for SPM .adk mnta maaf lah kalau adk ad mnta maaf.buat yg trbaik taw mase SPM nanti..
Aku    : okay . ty
 
tooo jea yang mampu aku cakap kat kau diek sebap time too aku busy gilerr . sorry diek sebap abaikan kau .  skung baru aku tahu kau daa tade lagi untuk aku diek . mesej yang kau bagi too kau na aku buad baekbaek kan . yea thanks diek nasihatkan aku . mase result PMR keluar aku Inbox kau tanya kau dapat bape A kan ? kau dapat 2A 5B 2C . alhamdulilah :) too last kita Inbox, lepas too kau teros diam kan diri . kau pegi mane dik ? aku rindu kau . rindu na share problem aku dengan kau . then bila aku daa lame ta tahu bite kau , aku tanye pasal kau kat Unkle Teo . aku suroh dea kirim salam kat kau diek tapi dea bagitahu kau daa pindah Johor . seriously aku nanggis diek mase dapat bite too . kau pindah Johor ta cakap aku pon kan ? yea aku tahu aku bukan akak yang baik untuk kau kan . maafkan kan aku diek --' aku ta tahu kau sekolah mane . kau pon daa ta unline kan sekarang . kite daa lost contact .aku cume rindu kau jeaa diek . tape kau daa dekat tempat baru too jage diri leklok okay . aku doa kan kau akan jumpe orang y bole jage kau dgn baek ta macam sebelom nyh . next year kau SPM kankan ? aku na sangat tengok result kau ada banyak A . aku tahu kau bole dapat lebih daripada result PMR dulu too . I wish you were here . last word untuk kau diek . i'll miss your voice when oncall with me dude :)


Old things | New things